با خوردن نصف لیوان از این نوشیدنی، با سنگ کلیه خداحافظی کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 20 مرداد 1395
بازدید : 162
نویسنده : ایمان علیزاده

به گزارش مجله خبری فرادون کارشناسان مدعی هستند بیش از 26 میلیون آمریکایی از بیماری سنگ کلیه رنج می‌برند و از هر 3 نفر بزرگسال 1 نفر با افزایش خطر ابتلا به این بیماری را دارند. پزشکان وضعیت را بسیار نگران‌کننده گزارش می‌کنند مرگ ‌و میر ناشی از بیماری کلیوی را نسبت به سرطان پروستات و پستان در بین آمریکایی‌ها را بیشتر عنوان می‌کنند.

 

سنگ‌های کلیه از نمک‌های اسیدی و مواد معدنی ریز که در کلیه‌ها ته‌نشین شده شکل می‌گیرند. زمانی که مقدار مواد کریستالیزه در ادرار مثل اگزالات، اسید اوریک‌اسید، کلسیم بیشتر از مقدارهای دفعی باشند تشکیل می‌شوند.
بیشترین فاکتورهای خطر شامل بی‌آبی، ناکافی بودن مقدار میوه دریافتی، فقدان سبزیجات در رژیم غذایی یا مصرف بیش از حد گوشت می‌باشند. درمان پزشکی رایج در مورد سنگ کلیه سیترات پتاسیم است. مطالعات نشان داده‌اند که لیمو دارای چنین خواص و سرشار از سیترات طبیعی است؛ بنابراین برای جلوگیری از تشکیل سنگ کلیه آبلیمو طبیعی به‌ طور مؤثری ممکن است مفید باشد. پزشکان این روش را لیموناد درمانی می‌گویند.
اسید سیتریک مانع از تشکیل سنگ و حل شدن سنگ‌های کوچک‌تر می‌شود. مقادیر بالاتر از این اسید در ادرار، باعث جلوگیری از تشکیل سنگ کلیه می‌شود و نیز باعث جلوگیری از اتصال سایر مواد و تشکیل سنگ می‌شود.
اسید سیتریک در مقادیر بیش ‌از حد در لیمو یافت می‌شود. فرم دارویی آن به ‌عنوان سیترات پتاسیم شناخته ‌شده است؛ و در مورد سنگ کلیه بسیار مؤثر است اما اگر بخواهیم تأثیر خود را بگذارد باید بیش از 12 قرص در روز شخص مصرف کند که مقرون ‌به ‌صرفه نیست.
روش درمانی که در این مقاله آمده می‌تواند در خانه به‌راحتی انجام داد و عملکرد کلیه‌های خود را بالابرده و به شما در حذف سنگ کلیه کمک می‌کند.
نوشیدن روزانه نصف لیوان (4 اونس) آبلیمو طبیعی و یا 32 اونس شربت آبلیمو آماده مصرف شود. به‌ این ‌ترتیب شما را به مقدار موردنظر اسیدسیتریک که به‌عنوان دوز درمانی مصرف‌شده می‌رساند.
مخلوط 2 اونس آبلیمو (یک‌چهارم لیوان) با 6 اونس آب (سه‌چهارم لیوان) برای تهیه شربت آبلیمو و نوشیدن آن دو بار در طول روز صبح و شب.
 




:: برچسب‌ها: لیموناد درمانی ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله خبری فرادون و آدرس magfaradoon.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com